Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Első randi egy elsőrandissal

2021.11.21. 17:02

Mese C-ről.

Szintén már néhány éves történet, igaz, akkorra már túl voltam egy-két csetes ismerkedésen. Egy délelőtt akadt egy kis üresjárat a melóban, unatkoztam kicsit és csak úgy, tényleg céltalanul beléptem kedvenc csetelős oldalamra. Nem kerestem senkit, csak írtam egy-két, humorosnak szánt mondatot némely szobában (na jó, lehet, hogy nem sziporkáztam, de ki emlékszik már erre :)). Néha-néha rámklikkelt valaki, beszélgettünk egy keveset, semmi több. Az egyik kedves érdeklődő hölgy azonban kitartóbb volt, érezhetően ismerkedés céljából volt a neten. Kedves voltam vele, ő pedig egyre közelebb húzódott a virtuális székével a virtuális térben. Kiderült, nem is lakunk egymástól túl messze, ő egy alig néhány km-re lévő faluban élt a családjával. Nem húzom tovább, gyorsan peregtek az események, másnap déltájra megbeszéltünk egy ismerkedő randit, mert ő úgyis jött be a városba valami üzleti ügy dolgában. A vasútállomás közeli parkolóban találkoztunk. Miután nem szeretett volna beülni valami vendéglátóegységbe, maradtunk a kocsimnál. C elmesélte, a férje is a városban volt aznap, sok errefelé az ismerősük is, szeretné kerülni a kellemetlen szituációkat. Megtudtam róla, hogy a férje volt az első férfi az életében. Korán hozzáment, érkezett a két gyerek (mennyire tipikus történet a cseten kikötő, bő harmincas, elhanyagolt asszonyoktól!), akik már középiskolások voltak. C azt is elmesélte, most már hogy a gyerekek nagyobbak, kicsit szeretne kimozdulni otthonról. Talán azt kívánja pótolni, amit elveszített a korai házassággal: a kalandokat. Bevallása szerint csak egy-két zsákutcának bizonyuló randija volt, a férjén kívül soha nem feküdt le még mással.

Ha már kocsiban ülünk, diszkrécióra van szükség, úgyhogy mondtam neki, ne maradjunk a forgalmas belvárosban. Elhajtottunk  hát a közeli erdő szélére. Arra kevesen is jártak, de - lévén téli időszak - a kocsi szélvédői is hamar párásodnak... C nem ellenkezett. Akkor sem ellenkezett mikor beszélgetés közben - talán éppen a viszonylag intim környezet kínálta bátorítás okán - megfogtam a  combját, majd simogatni kezdtem. Elhallgatot, majd zavartan megpróbált mosolyogni, de a kezemet nem tolta el. Ezt bátorításnak vettem, úgyhogy felé hajoltam, hogy megcsókoljam. Kissé elhúzódott, de átkaroltam, hogy magamhoz öleljem. Ekkor már ezt is hagyta, megcsókoltam és visszacsókolt. Egyre bátrabban simogattam, bár a melléről először eltolta a kezem. Hátulról nyúltam a nadrágjába, éreztem a tangája szélét, az ujjammat kissé lentre dugtam és kalandoztam vele a popsiját közelítve. Ekkor megcsörrent a telefonja. Kissé ingerülten szólt bele, arról beszélt nem ér rá és ne zavarja most. Mikor letette a mobilját, megtudhattam, a férje hívta, aki - mivel úgyis mindketten a  városban voltak - közös ebédre invitálta. Én éreztem kínosan magam... Annyira persze nem, hogy elillanjon a vágyam, így ott folytattam, ahol abbahagytuk. Vagy talán kicsit rámenősebben, vadabbul, mert az előzmények miatt érezhettem, hogy én most fontos vagyok. Most már félretoltam a gyengéd elelnállást és csókolózás közben a pulóvere alatt kutakodtam. Nem volt rajta melltartó és a kezembe vehettem tényleg formás és még az anyaság után is kemény melleit. Talán valóban túlságosan is rámenős, erőszakos lehettem, mert C halkan csitított:

- Ne ilyen mohón...

Értetlenül nézhettem rá, mert így folytatta:

- Majd én megmutatom, jó?

Hagytam neki. C átvette a kezdeményező szerepét. Most ő hajolt át hozzám a sebváltó fölött. Először hosszasan szájon csókolt, majd a nyakamat becézgette ajkaival, kezét bedugta a pulóverem alá, a melkasomat simogatta nagyon lágyan, majd a hasamat. Közben végig finoman csókolgatott. Ahogy egyre lentebb simogatott, elérkezett nadrágszíjamhoz. Felnézett és szinte súgva kérdezte:

- Lehet?

Én csak bólintottam, szólni nem bírtam. Kigombolt, majd becsisszantotta a kezét. Simogatta, nyomkodta, közben csókolta a számat, majd lehajolt és a hasamat is. Ezt már nehezen lehetett csak úgy elviselni, önkéntelenül emeltem meg az ágyékomat. Emlékszem, elmosolyodott, tudhatta, mit szeretnék - ezért huncutul felém villantotta szemét, majd a szájába vett. Nagyon finoman, ügyesen csinálta: nem kézzel, csak az ajkaival. Sajnos csak néhány másodpercig tartott az egész, úgy tűnt, csak valami petting részének tekintette az orális kedveskedést. Én viszont már addigra teljesen be lettem fűtve, ennyi nem volt elég. Ezt meg is kellett mondanom:

- Most már...kérlek, folytasd!

És C folytatta. Nagyon széppé téve a napomat, engem pedig elégedetté. :)

Rövid pihegés után és közben még ölelkeztünk. Visszavittem a  városba. Mondtam neki, írok majd, de várom az ő jelentkezését is. Röviden köszönt csak és szégyenlősen elsietett. Úgy tűnt, röstelte magát, hogy már az első randin... De egyáltalán nem néztem le emiatt, inkább jó érzések voltak bennem.

Mikor kilépett a kocsiból akkor néztem csak meg az órámat: kevesebb, mint egy óra telt el azóta, hogy a vasútállomáson találkoztunk...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csetescsatak.blog.hu/api/trackback/id/tr316761114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása